Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

fredag den 28. marts 2014

Jordskokkesalat med granatæble og persille


Jordskokkesalat med granatæble og persille:
500 g jordskokker
Kerner fra 1 granatæble
Saften fra 1 lime
1 spsk. olivenolie
1 håndfuld bredbladet persille

Vask jordskokkerne grundigt og skær dem i tynde skiver på et mandolinjern.
Pisk lime og olivenolie sammen og vend jordskokkerne heri.
Vend granatæblekerner og hakket persille i salaten. Salaten er nu klar til servering.

Server den sammen med de lækre chaikrydrede kødboller.


Opskriften har inspiration fra Vanløse Blues.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar