Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

torsdag den 12. januar 2017

Tomatsuppe med tortellini






Tomatsuppe med tortellini (4 pers.)
2 tsk. olie
4 store gulerødder
1 stort løg
1½ L grøntsagsbouillon
1 ds. hakkede tomater
4 fed hvidløg
150 g tørrede tortellini
250 g frosne grønne ærter
250 g frosne edamamebønner
2 tsk, tørret basilikum
Salt og peber

Varm olien i en gryde og sauter løg, hvidløg og gulerødder i små tern.
Tilsæt bouillon, hakkede tomater samt tørret basilikum og kog op.
Tilsæt tortellini og kog 12 minutte (ved en kogetid af tortellini på 18 minutter)
Tilsæt ærter og edamamebønner og kog videre i 5 minutter.
Smag til med salt og peber.

Opskriften er med inspiration herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar