Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

torsdag den 5. januar 2017

Broccoli-couscous






Broccoli-couscous:
1 broccoli
1 rødløg
100 g ærter
50 g rosiner
50 g mandler

Dressing:
1 dl yoghurt naturel
4 spsk. hakket persille
Salt og peber

Del broccolien i buketter og skær stokken i mindre stykker. Damp broccolien i 3 minutter. Hæld koldt vand over og afdryp. Kom broccoli sammen med rødløg i en foodprocessor og blend til det ligner couscous.
Vend broccoli med ærter, rosiner og ristede hakkede mandler.

Rør dressingen sammen og smag til med salt og peber.
Vend dressingen i broccoli-couscousen.

Her bliver den serveret med fiskefrikadeller, men vil sikkert også være god til svinekoteletter eller kylling.

Opskriften er med inspiration herfra.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar