Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

lørdag den 31. oktober 2015

Romkugler på kagerester


Romkugler:
800 g kagerester (jeg brugte en ckokoladekage jeg havde i fryseren)
4 spsk. kakao
4 spsk. lys rom (eller hvis børn skal spise dem, romessens)
1½ spsk. marmelade (brugte jordbær, da jeg havde nogle rester i gemmerne)

Pynt: Krymmel og kokos

Blend kageresterne i en foodprocessor. Kom dem op i en skål. Tilsæt kakao, rom(essens) og marmelade. Smag til undevejs, så du får dem som du ønsker.
Rul drejen til kugler og vend den i krymmel, kokos eller hvad du synes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar