Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

torsdag den 7. august 2014

Blomkålssalat med ramsløgspesto og feta


Blomkålssalat med ramsløgspesto og feta:
1 lille blomkål
6 spsk. ramsløgspesto
250 g cocktailtomater eller cherrytomater
2 dl ærter
1 dl smuldret feta

Riv blomkålen på den grove side af et rivejern - det er hurtigst på en foodprocessor.
Bland blomkålen godt sammen med pesto og vend nu ærterne i.
Skær tomaterne i halve eller kvarte. Fordel dem over blomkålen. Drys med feta og server.

Opskriften er lavet med inspiration fra MissMuffin

2 kommentarer:

  1. Skøn opskrift!
    Den skal helt sikkert afprøves. Hvor ser det lækkert ud!

    //Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er virkelig lækker - og en noget anderledes måde at bruge et blomkål.

      Jeg håber du kan lide den :-)

      Slet

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar