Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

onsdag den 12. februar 2014

Farsbrød med feta, spinat og nødder


Farsbrød med feta, spinat og nødder:
350 g hakket svinekød
1 stort løg
1 stor håndfuld optøet spinat, presset fri for væde
150 g smuldret feta
50 g grofthakkede hasselnødder
2 æg
1 spsk. hvedemel
Salt og peber

Rør farsen med løg, hakket spinat, feta, nødder og æg. Tilsæt hvedemel samt salt og peber.
Stil farsen på køl og lad den hvile i 30 minutter.
Kom farsen i en smurt form. Kom den i ovnen ved 200 grader i 40 minutter.

Hvis man ønsker stegesky for sauce, kan man tilsætte vand i formen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar