Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

fredag den 10. januar 2014

Restemad: Pitabrød med rester af boller i karry

Vi er i gang med at tømme ud i fryseren for rester, og det betyder også at man skal være til kreativ, når det kommer til at bruge resterne på en anden måde end den oprindelige version.
Denne gang fandt vi en omgang boller i karry, af den sunde version, og resten vil omtryllet til fyld i pitabrød, og sovsen blev lavet til den skønneste dressing.

Kødbollerne blev skåret i tern, og pitabrødene blev fyldt med grønt, kød og denne sovs som dressing. For at gøre "dressingen" lidt mere lækker, havde vi også lige en rest fromage frais, som blev blandet i sovsen, som bare gjorde dressingen endnu mere lækker.


Der blev serveret lidt flere grøntsager som tilbehør til pitabrødene for at få noget mere grønt i retten. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar