Velkommen til

Jeg håber du kan drage nytte af mine opskrifter og oplevelser med forskellige ting. Send mig en kommentar, hvis du har gode ideer som du gerne vil dele

torsdag den 9. januar 2014

Restemad: Kartoffelsalat af ristede kartofler

Vi havde små ristede kartofler tilover fra nytårsaften, så for at få dem brugt, valgte vi at lave en kartoffelsalat af resterne. Derudover havde vi også en rest af de langtidsbagte grøntsager som også blev brugt.

Halver kartoflerne og kom dem på en bradepande. Tilsæt de ønskede (reste) grøntsager, og kom det i ovnen til kartoflerne er gennem varme.
Tilsæt 4 tsk. pesto (jeg brugte aubergine), og rør det sammen med de varme kartofler og grøntsager.
Derudover tilsatte vi halverede grønne oliven.

Kartoffelsalaten blev serveret med grøn salat og en skinkeschnitzel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lad mig vide hvad du synes. Jeg sætter altid pris på en kommentar